☃Ⓙⓞⓜ ⓘⓚⓄⓉ☃

Sunday 8 May 2011

mama adalah segalanya....

today,smoa org tukar profile pic with their mom...nice!hari ini jugak memang saye bgn lambat mcm selalu...dh nk tengahari kot,,lallaa..almaklumlah,perngai dr kecik smpai la nie..lepas mandi je,trosla msg my mom like this...
"Mama,hepy mother's day..hope u will be more success n more gorges..hu3...icha syg mama lebih!"
tunggu punyer tunggu.....mama xrply pown....pelik je...slalunyer cpt je rply..risau la gak,tp relax dlue...tetibe je...akak gonjeng saya msg...
"weh...call mama la...arini mothers day"
urmmm,biaselah akak saya...mesti remind saya pasal tarikh2 penting nie...dh mcm setiausaha la plak...tp bgos jugak cz saya nie mmg kaki pelupe...xkire la besday ke ape ke...mesti my sis remind me via msg....TAPI....kali nie saye ingat tau Hari Ibu....(wlaupon tnye rmte..btol ke hari ibu hari ini...lalala)...saye pown rply msg tue..
saya: "aku dh wish la ngek"
akak: "mama ckp kt aku,ko xde call arinie"
saya: "aku dh msg,jp g aku call la"
akak: "ok"
dan saya terus make a call to my lovely mom...blablalblalbaa....berbual2 ngn my mom....my mom mintak kek....fuhhhh...jauh tue nk pos kek....hahaa....tp saya ckp t balek saya buat ice-cream milo special tok mama ye.....mama pon ngh k g jb mase tue...kami pown tamatkan perbualan fon tue...tut tut tut....ade msg
mama: "tq my lovely daughter...amin.."
la....baru saya perasan...mama merajuk ngn saya cz msg tp xcall....sowie ye mama..next time,saya xbuat mcm nie lg ye....saya❤mama saye lebih lebih!!!

ps:jgn lupe vote saye ye kawan-kawan...
SILA LIKE www.tips-fb.com

2 comments:

Amira is mira said...

ape heboh kat semua org msg aku nie weh!

arieysha chan said...

saje,,,,nk femeskn ko!llalaa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...